koelvloeistof afzuigunit

4 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-04-2009 21:26

[127633]wij hebben onlangs een apparaat in handen gekregen dat dient voor het afpersen,afzuigen, vullen en ontluchten van koelsystemen. Het betreft hier een origineel renault equipment. Mijn vraag is of er iemand is die met dit toestel gewerkt heeft en zijn ervaring met ons wil delen. Enige toelichting op het werken met dit apparaat is ook van harte welkom.

M.vr.gr jan