Geplaatst: 07-05-2009 17:49
[128195]deze auto houdt in bij warme motor al een revisie luchtmassameter gemonteerd nog inhouden bougies,kabels ,rotor en verdelerkap zijn goed,zou het in de verdeler kunnen zitten? groet bertus ps kan je deze auto uitlezen met knippercode?