Geplaatst: 17-05-2009 11:26
[128784]motor slaat af als de koelvin inslaat daarna moet de auto aangeduwd worden en ruikt hij erg verzopen.
ook nog bij ineens volgas hoor getik dacht eerst dat het de kleppen waren maar het is de gasklep die heftig klappert heb al tig onderdelen vervangen maar het blijft hetzelfde voetrubber carberateur tempsensor lambdasensorcompleet nieuwe verdelerkap rotor en kabels en bougies, maar de motor blijft inhouden enzo. Het is een pierburg carberateur elektronisch geregeld