Geplaatst: 18-05-2009 22:13
hallo allemaal,
heb hier een megane type 2 diesel die afslaat bij het intrappen van de koppeling als je wilt gaan afremmen.
hierna is hij ook heel moeilijk of een tijdje niet te starten.
dit probleem doet zich soms voor en er zit geen regelmaat in.
foutcodes uitgelezen en niets aanwezig.
klant heeft een keer op display de tekst LAADVERMOGEN NIET CORRECT gezien (of iets dergelijks)
laadspanning gecontroleerd en is goed.
heeft iemand dit probleem weleens aan de hand gehad????