Geplaatst: 15-09-2009 17:35
Is de batterij afgekoppeld geweest? dan lijkt het mij eerder dat de stationaire regeling moet ingeleerd worden. De procedure kan ik je geven als je de juiste motorcode of/en de 8 laatste cijfers van het chassisnummer geeft.