5 reacties
Lid sinds: 17-02-2009
Bijdragen: 2
Geplaatst: 25-02-2010 21:53
Deze auto heeft nog geen lmm, dacht een map sensor.
Is de uitlaat nog wel open, pas ook zo'n probleem gehad, bleek de uitlaat grotendeels verstopt te zitten.
Maar natuurlijk eerst eens uitlezen als het mm lampje brand.