Geplaatst: 22-10-2008 13:30
Auto is stilgevallen, vonkt wel tijdens starten, brandstofpomp relais en injector wordt niet aangestuurd door CPU. Wie kan mij hierin verder advisren? Realis brandstofpomp doorverbonden en pomp draait en brandstofdruk tot injectorhuis OK, Injector pulserend aan masssa doorverbonden, motor loopt dan effe maar verder geen resultaten. AUB hulp gewenst!!! Bvd.