Geplaatst: 21-05-2009 0:14
[129048]na een lange rit zoals de klacht luid, krijgt mijn klant de wagen in geen enkele versnelling, heb de koppling en vliegwiel vervangen omdat deze bij demontage er slecht aan toe was, klacht blijft zich voordoen.
als ik er in rijd valt mij op dat de koppeling behoorlijk vroeg aangrijpt , dit was ook al voor het vervangen van de koppeling
als ik de koppeling kort van de bodem haal krijg ik hem ook in geen enkele vesnelling, er zit geen lucht meer in het systeem en hij voelt verder lekker strak aan.
wat mij ook opvalt is dat hij niet lekker in de versnelling rolt maar hierbij niet kraakt of andere geluiden heeft.
wat kan dit zijn?
mvrgr, mark laanstra.