Geplaatst: 23-05-2009 20:22
[129219]hallo daar bij deze scenic zet je de airco aan en hoor je dat het management veranderd door het veranderen van het toerental van de motor dus het knopje werkt. De pomp heb ik apart getest en die is goed.we krijgen alleen geen stroom op de pomp.Het sensortje dat op de leiding zit hebben we ook getest maar die is ook goed en de zekeringen ook.heeft iemand een idee waarom ik geen stroom krijg op de pomp.