Geplaatst: 24-05-2009 16:55
[129259]ik heb het uit laten lezen bij de dealer en zegt dat er een nieuwe luchtmassa meter erop moet. ik heb een nieuwe gemonteerd. tijdens het gas geven geeft die schok en bij stationair een klein beetje gas geeft valt die uit. hij trek wel snel op
De oude sensor geeft geen schok en valt ook niet uit ik heb het vervangen wegens de storring
kan iemand mij helpen