Geplaatst: 26-05-2009 19:42
[129433]Hallo
het begon een maand geleden auto sloeg niet meer aan tijdens het starten.
auto opgehaalt bdp sensor verv auto start weer,vier dagen later auto start weer niet bobine los gehaalt
bougies er los in gezet geen vonk nieuwe bobine, vonken gemonteerd auto start weer.
vier dagen later weer niet starten vrouw in amsterdam niet blij anwb er bij kan het niet vinden
auto nu weer thuis dubbrelais vern nog niks.
antene transponder sleutel ook niet.
hoor de bpomp niet tijdens het starten.
help.