Achtermistlamp Import USA

5 reacties

Merk
Audi
Model
TT
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 TFSI
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-03-2009 19:13

[123673]Deze auto heeft geen mistachterlicht,is dit eenvoudig te realiseren(nieuwe schakelaar en aanmelden)of niet.

Waar moet ij nog meer op letten voordat de auto naar de RDW gaat?

Auto is USA import.

Bij voorbaat dank,

Michael