Geplaatst: 02-03-2009 19:13
[123673]Deze auto heeft geen mistachterlicht,is dit eenvoudig te realiseren(nieuwe schakelaar en aanmelden)of niet.
Waar moet ij nog meer op letten voordat de auto naar de RDW gaat?
Auto is USA import.
Bij voorbaat dank,
Michael