Noodloop civic 2005 cdti

6 reacties

Merk
Honda
Model
Civic
Type
Onderwerp
Motorcode
4EE2 isuzu
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-03-2009 16:51

[124178]De wagen gaat steeds in noodloop,

na de ecu te hebben uitgelezen heb ik volgende fout: Raildruksensor spanning te hoog.

Nu dit is een duur onderdeel want het kan niet appart verkregen worden,wel compleet met rail.

De vraag is of nog iemand dit al gehad heeft,of een gedacht daarvan?

Deze motor zou ook in een opel zitten,maar ik weet niet welke.