Geplaatst: 09-03-2009 16:51
[124178]De wagen gaat steeds in noodloop,
na de ecu te hebben uitgelezen heb ik volgende fout: Raildruksensor spanning te hoog.
Nu dit is een duur onderdeel want het kan niet appart verkregen worden,wel compleet met rail.
De vraag is of nog iemand dit al gehad heeft,of een gedacht daarvan?
Deze motor zou ook in een opel zitten,maar ik weet niet welke.