Geplaatst: 26-08-2008 8:23
Sinds een paar maanden heb ik last van een zoemend geluid uit het motorcompartiment.Het geluid neemt toe met het toerental. Bij de Mercedes verdeler stelde ze de volgende diagnose: riemspan installatie vervangen. Ik heb een paar dagen geleden al de looprollen, riemspanner en riem (alternator..) laten vervangen. Na deze werkzaamheden blijft het geluid nog steeds. Heeft er iemand dit al voor gehad, of weet iemand raad wat het kan zijn? druklager, alternator...