Geplaatst: 25-03-2009 12:34
[125331]Hallo,
Ik heb een probleem met een 206. De centrale deurvergrendeling werkt niet. Ook de koffer niet. Manueel links en rechts niet.
Als ik met de afstandsbediening de deur open doe (of dicht) pinken de lichten wel en hoor ik (als ik in de auto zit) een relais klikken.
Zekering is ok.
Iemand een idee?
Alvast bedankt,
Mario