Geplaatst: 24-03-2009 21:28
auto heeft wienig vermogen en begint pas op toeren een beetje te ttrekken.
storing df301 lucht ... 2def .voorgeschreven turbodruk bij volgas geeft ie aan 2300mbar terwijl de actuele turbodruk niet boven de 1700mbar uitkomt.
egr is gereinigd intercooler en slangen zijn dicht,turbo gecontroleerd is aan de as en schoepen niks te zien en voelen en het verstel mechanisme werkt goed uitwendig.iemand vaker gehad?