7 reacties
Lid sinds: 15-12-2007
Bijdragen: 180
Geplaatst: 23-02-2010 6:58
Hoi Collega's,
De auto doet het nu alweer een dike maand goed en ik kan op het moment geen afwijkingen vinden.
Bedankt voor de reactie's bij veranderingen of DE oplossing zet ik het op het forum.
Grtz Paul