Geplaatst: 26-03-2009 12:47
[125408]Auto slaat soms niet aan koud, na tijdje wachten is het tikken en lopen..
Auto is uitgelezen bij dealer: geen foutcode aanwezig.
Een helf jaar geleden zijn de 2 klepjes op de brandstofpomp vervangen i.v.m inhouden in deellast,
het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze nu weer defect zijn.....
Heeft iemand een idee/tip?