Geplaatst: 27-03-2009 23:56
[125526]Ik heb bij een polo de koppelingsset vervangen ivm versleten koppeling.Koppeling ging toen ook zwaar.
Klant heeft enkele dagen gereden met de nieuwe koppeling die heel erg soepel ging.Na een week begon de koppeling steeds zwaarder te gaan.
Volgens de klant gaat hij nu zelfs nog zwaarder dan voorheen. Kabel gecontroleerd deze gaat soepel ook alle scharnierpunten gecontrolleerd en gesmeerd dit gaat allemaal soepel.
Dus dan maar weer de koppelingsset vervangen.
Na een week komt de klant weer terug en zegt dat de koppeling weer zwaarder begint te gaan.
Heeft iemand dit al eens gehad of een oplossing voor dit probleem.
Het is een normale koppeling en geen trekkoppeling.