Geplaatst: 31-03-2009 14:44
[125759]Het lawaai komt voor wanneer na rijden achteruit wil parkeren met stuur volledig naar rechts gedraaid.
Je hoort het lawaai kort bij de eerste centimeters dat je achteruit rijd.
Dus altijd met stuur volledig links of rechts en bij het vertrekken, ook bij voorruit rijden hoor je het, maar iets minder.
Iemand enig idee? We hebben zoveel mogelijk bouten en moeren gecontroleerd.