Geplaatst: 01-04-2009 11:51
Auto gaat bij constante snelheid van ongeveer 120km/h in noodloop.
Zakt terug naar 100 km/h.Luchtmassameter,N75 ventiel vernieuwd.
EGR-klep tijdelijk afgesloten. Geen resultaat. Wastegate werkt wel en gaat ook soepel.
Turboslangen worden goed gevuld en vacuum werkt ook goed.
Motormanagement uitgelezen: Turbodruk regelafwijking.
Wie o wie kan ons helpen?