Geplaatst: 30-03-2009 14:40
[125677]hallo
ik heb hier een tino waarvan de elektrische ramen niks meer doen.
zekeringen zijn ok
maar er komt geen spanning op de blauw/witte draad aan de schakelaar.
geen draadbreuk in de slurf tussen het portier.
iemand al eens zoiets meegemaakt??
gr Roy