Geplaatst: 17-02-2008 21:53
Op een LPG Z16Xep met een aantal maanden geleden aangepaste lpg cilinderkop treed het volgende verschijnsel op;Motor loopt na het starten(na een minuut) van warme motor op benzine en lpg niet regelmatig , loopt op drieenhalve cilinder. Wel foutcode op de achtergrond over fout poortdeactivatie. Mijn gedachte gaat hier nu naar uit om dit inlaatspruitsuk te vervangen. Geen vacuum lekkages. Tijdelijke brandstof correctie staat op -11. Iemand die dit herkent ? Team Roveco hellevoetsluis