Geplaatst: 27-03-2008 15:38
Deze foutcode ontstaat doordat (tijdens het optrekken) de werkelijke druk in het inlaatsysteem lager is als de gewenste/verwachte druk.
Dit kan VELE oorzaken hebben: inderdaad vacuumlekkage motorrubbers, klemmende wastgate, vacuumslangetjes die (bijna) dichtzitten, vacuumregelklep (die het vacuum naar de wastegate regeld) die soms blijft plakken, lekkende interkoeler, luchtmassameter met een kleine afwijking, brandstoffilter dat bijna dichtzit, enz. enz. en als alles gecontroleerd is en goed is en de foutcode komt nog terug dan........Turbo vervangen !!!!!! (en het probleem is opgelost)