Geplaatst: 03-10-2009 12:36
Mondeo uit 2000, oude model met 1.8td motor
Volgende probleem:
Als de auto optrekt gaat het acculampje branden. Ook gaat de meter voor de koelvloeistof met de toerentalmeter mee.
Ik heb de dynamo vorig jaar laten reviseren, profesioneel. dynamo toch voor de zekerheid doorgemeten. met stationaire loop bleef hij mooi rond de 13,7 tot 14,5 Volt zitten.
Daarna heb ik op een beetje beuhaasmanier de multimeter aan de ruitenwissers vastgemaakt om tijdens het rijden te meten.
Ook nu geen vreemde waardes. ook niet toen het lampje aanging en de temperatuur meter ging dansen.
Wat kan het zijn?