Geplaatst: 03-10-2009 12:57
[138482]Effe snel vraagje,
Krukaspoelie is afgebroken.
Distributieriem los, poelie is zo ver afgebroken dat ik geen teken meer kan zien of hij nog op tijd staat.
Is dit nog goed te maken of einde verhaal?
Ja ik weet dat alles te maken is, maar klant heeft geen grote zak met geld. Dus kan al geen nieuwe krukas in denk ik. zijn volgens mij namelijk best wel prijzig.