Geplaatst: 05-10-2009 20:55
[138665]hallo , ik ben met laguna bezig, wil niet aanslaan of zo nu en dan x plof , distibutie inorde , bougies vonken, krijgt brandstof
bdp sensor zit nieuwe op , als ik hem aansleep , loopt ie , er mee rijden komt niet boven de 2000 rpm uit begint dan enorm te haperen
maar stationair lijkt of er niks mis is loopt mooi, geef je onbelast gas zelfde alleen dan komt ie wel op toeren haperend !
wie kan me verder helpen ? vr, groeten evert.