Geplaatst: 01-04-2009 17:13
[125830]Beste techneuten:
Kent iemand dit probleem: Knipperlichten en afstandsbediening werken niet.
Knipperlichten werken wel als de dimlichten aanstaat!??!?!?
Dimlichten gaan ook aan na het starten,maar dan werken de knipperlichten nog niet,pas als de schakelaar wordt aangezet op dimlicht gaan de knipperlichten werken.
Auto heeft een orginele radio en geen trekhaak.
Lijkt of COM 2000 defect is ???
Is dit bij iemand bekend?????
Groeten John