Geplaatst: 09-10-2009 20:38
[138968]Collega s
Een klant heeft het volgende probleem. Het gladde gedeelte van het dashboard welk doorloopt in het middenconsole is voorzien van een ( ik denk ) lakllaag welke af begint te bladderen. Dit is de originele laag dus niet naderhand overgespoten. Is er iemand onder jullie die dit al meegemaakt heeft of een goede oplossing weet voor dit euvel.
M.vr.gr. Jan