Geplaatst: 09-10-2009 20:51
[138969]in feite gaat het over een insignia break ,maar die staat nie in de lijst (nu wel OPC @Siem)
de electrische kofferklep werkt nie meer , gaat niet omhoog en omlaag ; enkel het slot ontgrendeld , maar voor de rest niks
iemand ervaring mee ?