Geplaatst: 12-10-2009 8:02
[139112]We hebben hier een mondeo waarvan de kilometerteller niet meer gaat. Als je de auto op contact zet kun je de kilometers aflezen maar als je hem start krijg je alleen streepjes te zien en alleen de toerenteller werkt dan en voor de rest niets. Ook gaat de gps niet en sluit de auto zich niet meer vanzelf. Als je de auto op contact zet en 2minuten wacht voor het starten en na 2 min pas start gaat alles soms wel. Ik ben al eens gaan rijden met de datalogger en daar kan ik de snelheid wel aflezen. Ik heb er al eens een andere kilometerteller ingeplaatst maar dit helpt niet. Iemand een idee?