Geplaatst: 07-04-2009 19:41
[126244]Hallo,
Bij deze volvo automaat werken de meters van brandstof en temperatuur niet als de auto stilstaat.....gaat men rijden komen zodra de auto een beetje in beweging is , beide meters weer bij....brand dan ook het lampje van "service"....zodra de auto weer stilstaat dan stopt de boel er weer mee.
Iemand iets dergelijks meegemaakt?
Heeft iemand een beschrijving hoe het servicelampje uitgezet kan worden?
Peter