Geplaatst: 22-01-2009 18:12
[120501]Motor slaat over, uitgelezen 1e cilinder misfire.
Ik heb alle bobines en bougies vervangen
Motor blijft overslaan
Stekker van bobine afgetrokken> motor slaat af
Stekker van eerste injector afgetrokken> motor blijft lopen en geeft dezelfde storing aan
Injectoren verwisseld, probleem blijft hetzelfde
Opnieuw uitgelezen
Foutcode blijft misfire eerste cilinder
Herkend iemand dit probleem
Ik hoor het graag
Jacco Buitenkamp