Geplaatst: 03-02-2008 19:45
Bij deze modellen heb ik vaak het probleem gehad dat de vlotter stuk was of bleef hangen. Eens onderaan op de benzinetank slaan met staaf of hamer. kan gebeuren dat de vlotter terug los komt.
Voor nieuwe vlotter de pomp eruithalen en vlotter overplaatsen. Als je echter eerst wilt meten: aan de chauffeurs kant ter hoogte van de B stijl onderaan de wagen bevindt zich een zwarte vierkante stekker met drie draden. daarop kan je de weerstand meten van de vlotter alsook de spanning die zou moeten toekomen. Weet nu wel niet welke kleuren ze hebben.
Hopelijk bent u hiermee geholpen
groeten