2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-02-2009 21:03
[123311]Bij koudestart zou de motor niet lekker lopen, tegen afslaan aan. Na 100m gereden te hebben loopt deze als een zonnetje.
Temp. Sensor?
Iemand een idee?
Auto komt over 2 weken voor grote beurt.
Gr. Thomas