Geplaatst: 25-02-2009 21:37
[123315]Motor houd met beetje gasgeven in ,met doortrekken in toeren rijd hij goed.
Geen foutcodes aanwezig.
Bougies, kabels, bobine al vervangen (voor de zekerheid, inhoudenvoelt niet als ontsteking storing)
EGR afgestopt, helpt ook niet.
Nu viel ons opeens op dat het motorstoring lampje en EPC lamp niet brandt met contact aan........
Alle? zekeringen gecontroleerd, dashboard gedemonteerd : geen optische defecten te zien, lampjes? zijn ledjes.....
Wie helpt ons?!