206 lijkt alsof die op benzine en op lpg rijdt ag sgi 3

5 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
1600
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-02-2010 23:12

[148082]ik heb een probleem met een 206 ...auto rijdt op lpg..geen problemen verder.

brandstofmeter daald ook maar auto rijdt op lpg..

kan die op lpg en op benzine teglijk lopen?

en wie weet hoe de brandstofkeuzeschakeleer precies werkt..als je start branden er groene lampjes dan gaat die op lpg..dan knipperd er heel even rode lampje.. nadat je paar keer gas geeft gaat de rode lamp uit...

ik heb de auto nu 2 weken in bezit..rijdt voorderest goed.. wie weet deze probleem?

benzine meter /lampje brandt... het lijkt mij of die en benzine en lpg verbruikt.. alle 2 de meters die zakken.