3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-02-2010 17:27
[148040]temp. meter geeft ongeveer 20 graden teveel aan.
Tempsensor, radiateur en thermostaat zijn reeds vervangen.
Wie heeft er een idee?