versnellingsbak probllem

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 TDI
Eerste inschrijving
januari 2008
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-02-2010 23:33

[148084]Hebben hier een T5 staan die als je op schakelt van 2 naar 3 bigint te krassen,dit doet hij alleen met opschakelen,is hier nog wat aan te doen met bv een andere olie.