3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-02-2010 23:33
[148084]Hebben hier een T5 staan die als je op schakelt van 2 naar 3 bigint te krassen,dit doet hij alleen met opschakelen,is hier nog wat aan te doen met bv een andere olie.