14 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-02-2009 15:35
bij stationair draaien en bij lage toeren ratelen volgens mij de kleppen er zit links van de moter een elec klepje op de inlaatspruitstuk als die om hoog gaat is het geluid weg,
kan iemand dit probleem,