Geplaatst: 01-03-2009 0:03
[123548]beste collega's
ik zelf heb als 2de wagen een golf 3 bj 95
ik leg multi riemen aan de lopende band het gaat hier om de multie riem van de dynamo en waterpomp
het type spanner is met de veer onder de dynamo, heb ook al eens geprobeerd de riem anders te leggen dit gaat ook
enkel de water pomp gaat dan naar de andere richting,en volgens mij dus zeker en vast niet goed!
zijn er toevalig ander poly's voor te krijgen of is het probleem op een andere manier op te lossen !!
alvast bedankt