4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-02-2010 18:51
[148140]wagen maakt extreme overdruk in koelcircuit waardoor de verwarming weg valt. wagen blijft op temp.
vervangen waterpomp,cilinderkoppaking, cilinderkop nazicht op barsten, radiator,thermostaat.....