Geplaatst: 03-03-2009 12:26
[123728]Bij deze auto hapert de monopoint injektor af en toe bij accelereren na het decelereren. De in jektor is vervuild denken wij en blijft dan plakken. De motor houdt dan enorm in.
Wie heeft er ervaring met resulaten na ultrasoon reinigen. En is de injector eventueel los te leveren ? Ik heb begrepen dat bij Fiat allleen het complete huis te krijgen is met alles er op en er aan .
PT nieker