Geplaatst: 04-03-2009 20:41
[123840]hallo,
ik heb sinds een paar maanden een golf 4 1.6 16v van 2002.
deze heb ik gekocht met de versn.bak kapot.
toen ik de bak uit elkaar had gehaald zag ik dat het diff compleet van het kroonwiel afgebroken was dit vond ik heel raar normaal lopen de klinknagels uit het kroonwiel en slaat hij een gat in de bak maar dat was nu dus niet
nadat ik alle prijzen na was gegaan was het verstandiger om een revisiebak te kopen en dit heb ik toen ook gedaan.
bij bak inbouwen heb ik ook meteen een nieuwe koppeling en drukgroep gemonteerd auto rijd,koppeld en schakeld perfect!
alleen nu heb ik als ik de koppeling los laat dat er iets in de bak tikt dit doet hij alleen als ik de koppeling los laat en hij tikt dan ook maar een keer.
hij doet dit zowel als de motor uitstaat en als hij draaid!
kan dit het druklager zijn wat in de bak zit?
en kan ik deze gewoon vervangen zonder zonder bak demon. enz
ik weet dat hij achter dat dekseltje zit maar heb dit nog nooit vervangen!
zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij het vervangen?
ben zelf fiat/alfa romeo monteur en daar hebben wij deze systemen niet dus ben er niet zo bekend mee!
hoop op een reactie!
groeten,
dave