Geplaatst: 06-03-2009 13:47
[123969]Hallo mensen,
Heb hier een probleem met een a4 1.9 TDI PD.
Als je met deze auto optrekt dan lijkt het of hij op 3 cilinders gaat lopen, hij rookt dan zwart en verliest wat vermogen,
Alles uitgelezen met vag-com, Verstuivers OK geen storingen. Lucht massameter en kabelboom in cilinderkop vervangen. mag allemaal niet baten.. Even bij dealer geweest deze vermoed tweemassa vliegwiel... maar twijfelt dan weer over roken en vermogensverlies.
Wie heeft dit ook bij de hand gehad en kan me hiermee helpen..
Groet DAve