Geplaatst: 04-03-2009 22:27
[123858]Hallo ,
Ik heb hier een Golf 4 van 1998 met een AKQ motor met het volgende probleem :
auto begint soms te stotteren en in te houden als er dan geen gas wordt bijgegeven dan slaat de motor zelfs af .
Er staan dan geen storingen in het storingsgeheugen .
Gasklephuis gedemonteerd en helemaal schoongemaakt en opnieuw in de basisafstelling ingeleerd .
Probleem is daarna 4 weken helemaal weggeweest nu begint auto weer af en toe te stotteren alleen veel minder erg als in het begin .
Nu denk ik dat klant toe is aan een nieuw gasklephuis vooral omdat het probleem na schoonmaken en inleren helemaal weg is geweest .
Heeft iemand hier ervaringen mee ? Is het trouwens mogelijk om de stekker van het gasklephuis eraf te laten en zo een week proberen omdat gasklep toch door de gaskabel bediend wordt of gaat hij dan ook belabberd lopen ?
Gr Dennis