Geplaatst: 01-09-2008 18:59
Hoi allemaal
Ik heb een seat inca SDI bj 1995 het probleem is als ik tijdje hebt gereden dus moter warm en zet weer uit 1 min laten staan dan start de auto niet. Ik dacht eerst aan de gloeisysteem maar die werkt en ook de relais gekeken die is ook goed. Kan iemand mij helpen wat er aan de hand is en hoe je kan verhelpen.