Geplaatst: 13-10-2008 14:02
[113319]Ik heb een E 220 D chassis 210 in men werkplaats , bij deze wagen heb ik reeds tot 3 keer toe alle retourleidingen van de verstuivers vervangen , en deze blijven dan ongeveer 2 a 3 maanden droog , en dan beginnen ze terug te lekken . De klant wordt hier stilaan een beetje nerveus van , en ik eigenlijk ook . Ik zou dit probleem graag oplossen voor mijn klant . Heeft iemand hier een gelijkaardige ervaring mee en eventueel misschien ook een oplossing ?????
Alvast bedankt ,
Eric