Geplaatst: 11-02-2010 14:55
[148389]Hallo, het volgende probleem ik heb een vito met een storing in het gloeiesysteem met storingscode p1482 eindtrap gloeiesysteem n14/2 .Ik heb het gloeierelais incl gloeiestiften al v.v bedrading naar de gloeiers door gemeten dit alles is in orde. wie kan mij verder helpen vrgr Harry