Geplaatst: 15-02-2010 19:04
[148745]Hallo,
Looprol gesneuveld bij 76000 km , distributieriem van tijd gegaan.
Na demontage kop blijkt dat de kleppen de zuigerbodem behoorlijk geraakt hebben.
Is het nodig/aan te bevelen de zuigers te demonteren voor controle op vastzittende zuigerveren of valt dat mee bij deze motoren.
Graag advies.
Mwr vr. gr.
Gerard.